C 2015

Tourism Management, Marketing, and Development Performance, Strategies, and Sustainability

KALABISOVÁ, Jana a Lucie PLZÁKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Tourism Management, Marketing, and Development Performance, Strategies, and Sustainability

Autoři

KALABISOVÁ, Jana a Lucie PLZÁKOVÁ

Vydání

2015

Nakladatel

Palgrave Macmillan

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Odkazy

URL

Organizační jednotka

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

ISBN

978-1-137-40565-4

Klíčová slova anglicky

Geography;Tourism and Travel; Business and Management; Management; Marketing Branding Advertising; Development; Development Theory and Policy; Economics; Development Economics
Změněno: 6. 1. 2016 17:07, Ing. Jana Kalabisová, Ph.D.
Zobrazeno: 30. 10. 2024 03:49