LUSTIGOVÁ, Zdena a Štěpán CHALUPA. EYE TRACKING FOR IMPROVEMENT OF HOTEL BOOKING DESIGN. Opava: Slezská univerzita v Opavě, 2016. ISBN 978-80-7510-203-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název EYE TRACKING FOR IMPROVEMENT OF HOTEL BOOKING DESIGN
Autoři LUSTIGOVÁ, Zdena a Štěpán CHALUPA.
Vydání Opava, 2016.
Nakladatel Slezská univerzita v Opavě
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 10103 Statistics and probability
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
ISBN 978-80-7510-203-4
Klíčová slova česky Eyetracking, hotel, booking
Klíčová slova anglicky Eyetracking, hotel, booking
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D., učo 10522. Změněno: 26. 9. 2016 13:25.
Anotace
Eye tracking method represents capturing of eye movements and converting this information into some form of analysable data. Eye tracking methods are more and more used not only for understanding what factors might influence consumers’ decision-making, including colour, amount of text, number of options, and the presence of images, but also for understanding affective reactions of users. That is essential to improve the design of (mainly web based) systems and to define interactive feedback or adaptation. This paper is focused on the use of eytracking for better understanding, why consumers choose a special hotel. As a consequence it might help to improve the booking engines, hotel web presentations, etc
Anotace česky
Článek seznamuje s moderními metami studia chování zákazníka v hotelovém průmyslu, konkrétně s metodou anglicky zvanou Eye tracking, do češtiny nejčastěji překládanou jako oční kamera. Článek prezentuje přehled zahraničních výzkumů v této oblasti a vlastní výzkum autorů, zejména nové výsledky, které popisují, co v návrhu rezervačního systému (případně webové stránky hotelu) nejvíce ovlivňuje zákazníka. Zmiňuje také příslušné konsekvence, tedy dopad na tvorbu webu pro direct booking i pro zdokonalení rezervačních nástrojů.
VytisknoutZobrazeno: 9. 7. 2024 04:12