2016
Specifika čínské klientely v hotelnictví a cestovním ruchu České republiky
KLÍMOVÁ, MonikaZákladní údaje
Originální název
Specifika čínské klientely v hotelnictví a cestovním ruchu České republiky
Název česky
Specifika čínské klientely v hotelnictví a cestovním ruchu České republiky
Název anglicky
Chinese Clientele Specifics in Hospitality and Tourism Industry in Czech Tourism
Autoři
KLÍMOVÁ, Monika
Vydání
Studia turistica, Jihlava, VŠP Jihlava, 2016, 1804-252X
Další údaje
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizační jednotka
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Klíčová slova česky
příjezdový cestovní ruch, čínský turista, specifika čínské kultury
Klíčová slova anglicky
incoming tourism, Chinese tourist, Chinese culture specifics
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 7. 8. 2016 15:00, Mgr. Monika Klímová
V originále
Článek vychází z projektu zadaného VŠH AHR, mapuje základní rysy čínské kultury a napomáhá v nich zorientovat se pracovníkům v hotelnictví, stravování a cestovním ruchu.
Anglicky
This article is based on the project(We have written the publication - manual on AHR request (AHR-01/2016/VSH). Which we mentioned above. We introduce the basic characteristics of Chinese culture to help the employees in the hospitality and tourism industry to acquit in it.