D 2017

Poznatky z mediálně známých franchisingových konceptů – oblast fastfoodů

TURNEROVÁ, Lenka, Jan CHROMÝ a Zuzana NÁCALOVÁ

Základní údaje

Originální název

Poznatky z mediálně známých franchisingových konceptů – oblast fastfoodů

Název česky

Poznatky z mediálně známých franchisingových konceptů – oblast fastfoodů

Název anglicky

Knowledge of the franchising concepts, which we know from media - area fastfood restaurants

Autoři

TURNEROVÁ, Lenka, Jan CHROMÝ a Zuzana NÁCALOVÁ

Vydání

Praha, Sborník recenzovaných příspěvků mezinárodní vědecké konference Média a vzdělávání - Media & Education 2016. od s. 142-148, 7 s. 2017

Nakladatel

Extrasystem Praha

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

21101 Food and beverages

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Odkazy

Organizační jednotka

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

ISBN

978-80-87570-35-7

Klíčová slova česky

Franchising, franchisant, historie, požadavky, služby

Klíčová slova anglicky

Franchising, franchisant, history, requirements, services

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 4. 1. 2017 12:04, Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.

Anotace

V originále

Tento článek přináší poznatky z části aplikovaného výzkumu franchisingových konceptů. Tato část výzkumu byla zaměřena na čtyři významné, mediálně nejznámější franchisingové koncepty z oblasti fastfoodů. Porovnávána byla jejich historie, rozšíření ve světě, nároky na franchisanty ze strany franchisorů a rozsah poskytovaných produktů (služeb). Získané znalosti je vhodné zařadit do výuky franchisingu.

Anglicky

This paper presents knowledge from applied research of franchising concepts. This part of the research focused on four important, best medially known of franchising concepts in the field of fast-food restaurants. Compared were their history, expansion in the world, demands for the franchisees by franchisors and scope of products (services). Obtained knowledges are appropriate to include in the teaching of franchising.