2017
Poznatky z mediálně známých franchisingových konceptů – oblast fastfoodů
TURNEROVÁ, Lenka, Jan CHROMÝ a Zuzana NÁCALOVÁZákladní údaje
Originální název
Poznatky z mediálně známých franchisingových konceptů – oblast fastfoodů
Název česky
Poznatky z mediálně známých franchisingových konceptů – oblast fastfoodů
Název anglicky
Knowledge of the franchising concepts, which we know from media - area fastfood restaurants
Autoři
TURNEROVÁ, Lenka, Jan CHROMÝ a Zuzana NÁCALOVÁ
Vydání
Praha, Sborník recenzovaných příspěvků mezinárodní vědecké konference Média a vzdělávání - Media & Education 2016. od s. 142-148, 7 s. 2017
Nakladatel
Extrasystem Praha
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
21101 Food and beverages
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Odkazy
Organizační jednotka
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
ISBN
978-80-87570-35-7
Klíčová slova česky
Franchising, franchisant, historie, požadavky, služby
Klíčová slova anglicky
Franchising, franchisant, history, requirements, services
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 4. 1. 2017 12:04, Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
V originále
Tento článek přináší poznatky z části aplikovaného výzkumu franchisingových konceptů. Tato část výzkumu byla zaměřena na čtyři významné, mediálně nejznámější franchisingové koncepty z oblasti fastfoodů. Porovnávána byla jejich historie, rozšíření ve světě, nároky na franchisanty ze strany franchisorů a rozsah poskytovaných produktů (služeb). Získané znalosti je vhodné zařadit do výuky franchisingu.
Anglicky
This paper presents knowledge from applied research of franchising concepts. This part of the research focused on four important, best medially known of franchising concepts in the field of fast-food restaurants. Compared were their history, expansion in the world, demands for the franchisees by franchisors and scope of products (services). Obtained knowledges are appropriate to include in the teaching of franchising.