PETŘÍČEK, Martin. Revenue management a jeho význam v hotelnictví. C.O.T. business. Praha: C.O.T. media, s. r. o., 2016, 10/2016, s. 46-47. ISSN 1212-4281.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Revenue management a jeho význam v hotelnictví
Autoři PETŘÍČEK, Martin.
Vydání C.O.T. business, Praha, C.O.T. media, s. r. o. 2016, 1212-4281.
Další údaje
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Změnil Změnil: doc. Ing. Martin Petříček, Ph.D., učo 14750. Změněno: 5. 1. 2017 11:41.
VytisknoutZobrazeno: 17. 9. 2024 23:33