p 2017

Víno, etiketa a společnost

ZELENÝ, Jiří

Základní údaje

Originální název

Víno, etiketa a společnost

Název anglicky

Wine, Etiquette and Society

Autoři

Vydání

předmět 3MA395 Etiketa pro manažery, Katedra podnikání, VŠE, 2017

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Vyžádané přednášky

Obor

50400 5.4 Sociology

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

Klíčová slova česky

Pierre Bourdieu, Norbert Elias, servírování, společenské chování, Víno

Klíčová slova anglicky

etiquette, Pierre Bourdieu, Norber Elias, wine service, wine
Změněno: 6. 2. 2018 17:44, Ing. Jiří Zelený, Ph.D.

Anotace

V originále

Vyžádaná přednáška věnující se vínu, etiketě a jeho dopadu do společnosti zahrnovala výklad skutečnosti pomocí sociologické teorie P. Bourieua (teorie habitu a různých forem kapitálu) a Norberta Eliase (vliv pravidel společenského chování).

Anglicky

Requested lecture dedicated to wine, etiquette and its impact on the society involved usage of sociological theories of P. Bourdieu (habitus and various capital forms) and Norbert Elias (the effect of the etiquette principles and social behaviour).