p
2017
Víno, etiketa a společnost
ZELENÝ, Jiří
Základní údaje
Originální název
Víno, etiketa a společnost
Název anglicky
Wine, Etiquette and Society
Vydání
předmět 3MA395 Etiketa pro manažery, Katedra podnikání, VŠE, 2017
Další údaje
Typ výsledku
Vyžádané přednášky
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Klíčová slova česky
Pierre Bourdieu, Norbert Elias, servírování, společenské chování, Víno
Klíčová slova anglicky
etiquette, Pierre Bourdieu, Norber Elias, wine service, wine
V originále
Vyžádaná přednáška věnující se vínu, etiketě a jeho dopadu do společnosti zahrnovala výklad skutečnosti pomocí sociologické teorie P. Bourieua (teorie habitu a různých forem kapitálu) a Norberta Eliase (vliv pravidel společenského chování).
Anglicky
Requested lecture dedicated to wine, etiquette and its impact on the society involved usage of sociological theories of P. Bourdieu (habitus and various capital forms) and Norbert Elias (the effect of the etiquette principles and social behaviour).
Zobrazeno: 9. 11. 2024 02:31