J 2017

Rozdílné podmínky pro e-learning v multikulturní společnosti

CHROMÝ, Jan, Dagmar LANSKÁ a Lenka TURNEROVÁ

Základní údaje

Originální název

Rozdílné podmínky pro e-learning v multikulturní společnosti

Název česky

Rozdílné podmínky pro e-learning v multikulturní společnosti

Název anglicky

Different Conditions for e-Learning in a Multicultural Society

Autoři

CHROMÝ, Jan, Dagmar LANSKÁ a Lenka TURNEROVÁ

Vydání

Media4u Magazine, Praha, 2017, 1214-9187

Další údaje

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Organizační jednotka

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 15. 6. 2017 09:37, Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek se zabývá potenciálními rozdíly ve vybavení vybranými materiálními didaktickými prostředky mezi pravděpodobnými odesílateli didaktického sdělení a jeho pravděpodobnými příjemci. Jsou uvedeny konkrétní rozdíly zjištěné při výzkumu a jejich možné důsledky pro záměr poskytovat prostřednictvím e-learningu vzdělání v zemích tzv. třetího světa.

Česky

Příspěvek se zabývá potenciálními rozdíly ve vybavení vybranými materiálními didaktickými prostředky mezi pravděpodobnými odesílateli didaktického sdělení a jeho pravděpodobnými příjemci. Jsou uvedeny konkrétní rozdíly zjištěné při výzkumu a jejich možné důsledky pro záměr poskytovat prostřednictvím e-learningu vzdělání v zemích tzv. třetího světa.

Anglicky

The article deals with the potential differences in equipment through selected material didactic means among the probable senders of the didactic message and their would-be recipients. Specific differences found in the research are mentioned, as well as their possible implications for the intended providing of e-learning education in the so-called Third World countries.