J
2017
Rozdílné podmínky pro e-learning v multikulturní společnosti
CHROMÝ, Jan, Dagmar LANSKÁ a Lenka TURNEROVÁ
Základní údaje
Originální název
Rozdílné podmínky pro e-learning v multikulturní společnosti
Název česky
Rozdílné podmínky pro e-learning v multikulturní společnosti
Název anglicky
Different Conditions for e-Learning in a Multicultural Society
Autoři
CHROMÝ, Jan, Dagmar LANSKÁ a Lenka TURNEROVÁ
Vydání
Media4u Magazine, Praha, 2017, 1214-9187
Další údaje
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
V originále
Příspěvek se zabývá potenciálními rozdíly ve vybavení vybranými materiálními didaktickými prostředky mezi pravděpodobnými odesílateli didaktického sdělení a jeho pravděpodobnými příjemci. Jsou uvedeny konkrétní rozdíly zjištěné při výzkumu a jejich možné důsledky pro záměr poskytovat prostřednictvím e-learningu vzdělání v zemích tzv. třetího světa.
Česky
Příspěvek se zabývá potenciálními rozdíly ve vybavení vybranými materiálními didaktickými prostředky mezi pravděpodobnými odesílateli didaktického sdělení a jeho pravděpodobnými příjemci. Jsou uvedeny konkrétní rozdíly zjištěné při výzkumu a jejich možné důsledky pro záměr poskytovat prostřednictvím e-learningu vzdělání v zemích tzv. třetího světa.
Anglicky
The article deals with the potential differences in equipment through selected material didactic means among the probable senders of the didactic message and their would-be recipients. Specific differences found in the research are mentioned, as well as their possible implications for the intended providing of e-learning education in the so-called Third World countries.
Zobrazeno: 13. 5. 2025 10:21