LUSTIGOVÁ, Zdena, Jan HÁN a Štěpán CHALUPA. Analýza tržního chování a inovace marketingové strategie dvou hotelů v oblasti Národního parku Šumava. Praha: GSI hotely, s.r.o., 2017, 50 s. 1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Analýza tržního chování a inovace marketingové strategie dvou hotelů v oblasti Národního parku Šumava
Název česky Analýza tržního chování a inovace marketingové strategie dvou hotelů v oblasti Národního parku Šumava
Název anglicky Analysis and innovation of marketing strategy (the case of two Sumava region hotels)
Autoři LUSTIGOVÁ, Zdena, Jan HÁN a Štěpán CHALUPA.
Vydání Praha, 50 s. 1, 2017.
Nakladatel GSI hotely, s.r.o.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Výzkumná zpráva
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Klíčová slova česky marketingové strategie, inovace
Klíčová slova anglicky marketing strategy, innovation
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. RNDr. Zdena Lustigová, CSc., učo 12440. Změněno: 31. 8. 2017 11:51.
Anotace
Zpráva poskytuje konkrétní inovativní doporučení pro online marketingové strategiě na základě eyetrackingové analýzy, dále analýzy sociálních sítí, analýzy konkurence a dalších.
Anotace anglicky
The report is based on eyetracking analysis and analysis of social network and comparative analysis of competitors.
VytisknoutZobrazeno: 5. 7. 2024 04:35