LUSTIGOVÁ, Zdena, Jan HÁN and Štěpán CHALUPA. Analýza tržního chování a inovace marketingové strategie dvou hotelů v oblasti Národního parku Šumava (Analysis and innovation of marketing strategy (the case of two Sumava region hotels)). Praha: GSI hotely, s.r.o., 2017, 50 pp. 1.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Analýza tržního chování a inovace marketingové strategie dvou hotelů v oblasti Národního parku Šumava
Name in Czech Analýza tržního chování a inovace marketingové strategie dvou hotelů v oblasti Národního parku Šumava
Name (in English) Analysis and innovation of marketing strategy (the case of two Sumava region hotels)
Authors LUSTIGOVÁ, Zdena, Jan HÁN and Štěpán CHALUPA.
Edition Praha, 50 pp. 1, 2017.
Publisher GSI hotely, s.r.o.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Research report
Field of Study 50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
Keywords (in Czech) marketingové strategie, inovace
Keywords in English marketing strategy, innovation
Tags Reviewed
Changed by Changed by: doc. RNDr. Zdena Lustigová, CSc., učo 12440. Changed: 31/8/2017 11:51.
Abstract
Zpráva poskytuje konkrétní inovativní doporučení pro online marketingové strategiě na základě eyetrackingové analýzy, dále analýzy sociálních sítí, analýzy konkurence a dalších.
Abstract (in English)
The report is based on eyetracking analysis and analysis of social network and comparative analysis of competitors.
PrintDisplayed: 5/7/2024 15:06