2017
Analýza tržního chování a inovace marketingové strategie dvou hotelů v oblasti Národního parku Šumava
LUSTIGOVÁ, Zdena, Jan HÁN a Štěpán CHALUPAZákladní údaje
Originální název
Analýza tržního chování a inovace marketingové strategie dvou hotelů v oblasti Národního parku Šumava
Název česky
Analýza tržního chování a inovace marketingové strategie dvou hotelů v oblasti Národního parku Šumava
Název anglicky
Analysis and innovation of marketing strategy (the case of two Sumava region hotels)
Autoři
LUSTIGOVÁ, Zdena, Jan HÁN a Štěpán CHALUPA
Vydání
Praha, 50 s. 1, 2017
Nakladatel
GSI hotely, s.r.o.
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Výzkumná zpráva
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Klíčová slova česky
marketingové strategie, inovace
Klíčová slova anglicky
marketing strategy, innovation
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 31. 8. 2017 11:51, doc. RNDr. Zdena Lustigová, CSc.
V originále
Zpráva poskytuje konkrétní inovativní doporučení pro online marketingové strategiě na základě eyetrackingové analýzy, dále analýzy sociálních sítí, analýzy konkurence a dalších.
Anglicky
The report is based on eyetracking analysis and analysis of social network and comparative analysis of competitors.