V
2017
Analýza tržního chování a inovace marketingové strategie dvou hotelů v oblasti Národního parku Šumava
LUSTIGOVÁ, Zdena, Jan HÁN and Štěpán CHALUPA
Basic information
Original name
Analýza tržního chování a inovace marketingové strategie dvou hotelů v oblasti Národního parku Šumava
Name in Czech
Analýza tržního chování a inovace marketingové strategie dvou hotelů v oblasti Národního parku Šumava
Name (in English)
Analysis and innovation of marketing strategy (the case of two Sumava region hotels)
Edition
Praha, 50 pp. 1, 2017
Publisher
GSI hotely, s.r.o.
Other information
Type of outcome
Výzkumná zpráva
Field of Study
50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organization unit
University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
Keywords (in Czech)
marketingové strategie, inovace
Keywords in English
marketing strategy, innovation
V originále
Zpráva poskytuje konkrétní inovativní doporučení pro online marketingové strategiě na základě eyetrackingové analýzy, dále analýzy sociálních sítí, analýzy konkurence a dalších.
In English
The report is based on eyetracking analysis and analysis of social network and comparative analysis of competitors.
Displayed: 24/11/2024 03:39