V 2017

Analýza tržního chování a inovace marketingové strategie dvou hotelů v oblasti Národního parku Šumava

LUSTIGOVÁ, Zdena, Jan HÁN and Štěpán CHALUPA

Basic information

Original name

Analýza tržního chování a inovace marketingové strategie dvou hotelů v oblasti Národního parku Šumava

Name in Czech

Analýza tržního chování a inovace marketingové strategie dvou hotelů v oblasti Národního parku Šumava

Name (in English)

Analysis and innovation of marketing strategy (the case of two Sumava region hotels)

Authors

LUSTIGOVÁ, Zdena, Jan HÁN and Štěpán CHALUPA

Edition

Praha, 50 pp. 1, 2017

Publisher

GSI hotely, s.r.o.

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Výzkumná zpráva

Field of Study

50200 5.2 Economics and Business

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organization unit

University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.

Keywords (in Czech)

marketingové strategie, inovace

Keywords in English

marketing strategy, innovation

Tags

Reviewed
Změněno: 31/8/2017 11:51, doc. RNDr. Zdena Lustigová, CSc.

Abstract

ORIG EN

V originále

Zpráva poskytuje konkrétní inovativní doporučení pro online marketingové strategiě na základě eyetrackingové analýzy, dále analýzy sociálních sítí, analýzy konkurence a dalších.

In English

The report is based on eyetracking analysis and analysis of social network and comparative analysis of competitors.
Displayed: 24/11/2024 03:39