V 2017

Analýza tržního chování a inovace marketingové strategie dvou hotelů v oblasti Národního parku Šumava

LUSTIGOVÁ, Zdena, Jan HÁN a Štěpán CHALUPA

Základní údaje

Originální název

Analýza tržního chování a inovace marketingové strategie dvou hotelů v oblasti Národního parku Šumava

Název česky

Analýza tržního chování a inovace marketingové strategie dvou hotelů v oblasti Národního parku Šumava

Název anglicky

Analysis and innovation of marketing strategy (the case of two Sumava region hotels)

Autoři

LUSTIGOVÁ, Zdena, Jan HÁN a Štěpán CHALUPA

Vydání

Praha, 50 s. 1, 2017

Nakladatel

GSI hotely, s.r.o.

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Výzkumná zpráva

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

Klíčová slova česky

marketingové strategie, inovace

Klíčová slova anglicky

marketing strategy, innovation

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 31. 8. 2017 11:51, doc. RNDr. Zdena Lustigová, CSc.

Anotace

ORIG EN

V originále

Zpráva poskytuje konkrétní inovativní doporučení pro online marketingové strategiě na základě eyetrackingové analýzy, dále analýzy sociálních sítí, analýzy konkurence a dalších.

Anglicky

The report is based on eyetracking analysis and analysis of social network and comparative analysis of competitors.
Zobrazeno: 4. 11. 2024 23:30