D 2017

Ryba, kultura a kulinářství – vztah k lokálním komunitám a potenciál regionálního rozvoje: přehledová studie

ZELENÝ, Jiří a Zbyněk VINŠ

Základní údaje

Originální název

Ryba, kultura a kulinářství – vztah k lokálním komunitám a potenciál regionálního rozvoje: přehledová studie

Název anglicky

Fish, Culture and Culinary Art – Relation to Local Communities and Potential for Regional Development: Review Study

Vydání

Praha, Sborník mezinárodní vědecké konference Hotelnictví, turismus a vzdělávání, od s. 204-213, 9 s. 2017

Nakladatel

Vysoká škola hotelová v Praze 8, spol. s r.o.

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50701 Cultural and economic geography

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Organizační jednotka

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

ISBN

978-80-87411-99-5

UT WoS

000568726300027

Klíčová slova česky

gastronomie, kulinární identita, národní projekty, sociální instituce, udržitelný rozvoj venkova, víno, životní prostředí

Klíčová slova anglicky

culinary identity, environment, gastronomy, national projects, social institutions, sustainable rural development, wine

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 30. 10. 2021 21:28, Ing. Jiří Zelený, Ph.D.

Anotace

V originále

Cílem studie bylo vytvořit rešeršní přehled za účelem vymezení rámce zkoumané problematiky včetně metodologické struktury. Pozornost je věnována komparaci role ryby v kultuře jednotlivých států i regionů a schopnosti ryby spoluutvářet identitu regionů skrze lokální komunity – sociální sítě.

Anglicky

The aim of the study was to create research overview for the purpose of defining the scope of the studied subject, including the methodological structure. Attention is paid to the comparison of the role of fish in the culture of particular countries and regions and the ability of fish to co-create the identity of the regions though local communities – social networks.