2017
Víno jako kulturní artefakt
ZELENÝ, JiříZákladní údaje
Originální název
Víno jako kulturní artefakt
Název anglicky
Wine as a cultural artifact
Autoři
Vydání
předmět 3MA395 Etiketa pro manažery, Katedra podnikání, VŠE, 2017
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Vyžádané přednášky
Obor
50401 Sociology
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Klíčová slova česky
estetické pojetí, etiketa, servírování vina, společnost, stratifikace
Klíčová slova anglicky
aesthetic concept, etiquette, social stratification, society, wine service
Změněno: 6. 2. 2018 17:43, Ing. Jiří Zelený, Ph.D.
V originále
Přednáška se zabývala vínem jako kulturním artefaktem a přesahem vína do etikety. Zmíněny byly základní sociologické teoretické koncepty, které je možné aplikovat na víno jako objekt zkoumání.
Anglicky
The lecture dealt with wine as a cultural artifact and overlapping of the wine into etiquette. The basic sociological theoretical concepts, which can be applied to wine as a research object, were mentioned.