2016
Conference Presentation: A Relationship Between Price and Quality Rating of Wines from the Czech Republic
ZELENÝ, JiříZákladní údaje
Originální název
Conference Presentation: A Relationship Between Price and Quality Rating of Wines from the Czech Republic
Autoři
Vydání
International Food Marketing Research Symposium Conference at Alma Mater Studiorum Universita di Bologna, 2016
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50202 Applied Economics, Econometrics
Stát vydavatele
Itálie
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizační jednotka
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Klíčová slova anglicky
laufränkisch, Chardonnay, Pinot Blanc, Sparkling wines, White cuvée
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 6. 2. 2018 17:42, Ing. Jiří Zelený, Ph.D.
Anotace
V originále
The relationship between prices of wines and their quality is evaluated. Wholesale prices from importers or winemakers and points of quality are considered to obtain different statistical indicators of dependence.