k 2018

Nově vznikající sdružení vinařů – sociální sítě utvářející regionální identitu nebo marketingový nástroj? Příklad „VOC Znojmo“ v České republice

ZELENÝ, Jiří a Barbora DVORNÍKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Nově vznikající sdružení vinařů – sociální sítě utvářející regionální identitu nebo marketingový nástroj? Příklad „VOC Znojmo“ v České republice

Název anglicky

Newly Emerging Clusters of Winemakers – Social Networks Creating Regional Identity or Marketing Tool? Example of “VOC Znojmo” in the Czech Republic

Autoři

ZELENÝ, Jiří a Barbora DVORNÍKOVÁ

Vydání

Konference Think Together 2018 České zemědělské univerzity v Praze, 2018

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50701 Cultural and economic geography

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Provozně ekonomická fakulta

Organizační jednotka

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

Klíčová slova česky

cestovní ruch, interpretativistické paradigma, konzument, regionální rozvoj, sociální instituce, spolupráce vinařů, terroir

Klíčová slova anglicky

consumer, cooperation of winemakers, interpretivist paradigm, regional development, social institutions, terroir, tourism

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 30. 10. 2021 21:30, Ing. Jiří Zelený, Ph.D.

Anotace

ORIG EN

V originále

Moravská uskupení VOC jsou sdruženími vinařů prezentující se jako komunity podporující typičnost regionu a terroir.

Anglicky

The Moravian VOC communities are clusters of winemakers presenting themselves as a communities supporting the regional distinctiveness and terroir.
Zobrazeno: 30. 10. 2024 04:56