k
2018
Nově vznikající sdružení vinařů – sociální sítě utvářející regionální identitu nebo marketingový nástroj? Příklad „VOC Znojmo“ v České republice
ZELENÝ, Jiří a Barbora DVORNÍKOVÁ
Základní údaje
Originální název
Nově vznikající sdružení vinařů – sociální sítě utvářející regionální identitu nebo marketingový nástroj? Příklad „VOC Znojmo“ v České republice
Název anglicky
Newly Emerging Clusters of Winemakers – Social Networks Creating Regional Identity or Marketing Tool? Example of “VOC Znojmo” in the Czech Republic
Vydání
Konference Think Together 2018 České zemědělské univerzity v Praze, 2018
Další údaje
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50701 Cultural and economic geography
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Klíčová slova česky
cestovní ruch, interpretativistické paradigma, konzument, regionální rozvoj, sociální instituce, spolupráce vinařů, terroir
Klíčová slova anglicky
consumer, cooperation of winemakers, interpretivist paradigm, regional development, social institutions, terroir, tourism
V originále
Moravská uskupení VOC jsou sdruženími vinařů prezentující se jako komunity podporující typičnost regionu a terroir.
Anglicky
The Moravian VOC communities are clusters of winemakers presenting themselves as a communities supporting the regional distinctiveness and terroir.
Zobrazeno: 30. 10. 2024 04:59