J 2018

Comparison of Competitiveness of Czech and Foreign Wine Regions Considering the Price and Quality of Wine

ZELENÝ, Jiří a Irena ZELENÁ

Základní údaje

Originální název

Comparison of Competitiveness of Czech and Foreign Wine Regions Considering the Price and Quality of Wine

Název česky

Porovnání konkurenceschopnosti českých a zahraničních vinařských regionů s ohledem na cenu a kvalitu vína

Autoři

ZELENÝ, Jiří a Irena ZELENÁ

Vydání

Czech Tourism and Hospitality Papers, Praha, The Institute of Hospitality Management in Prague, 2018, 1801-1535

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50202 Applied Economics, Econometrics

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

URL

Organizační jednotka

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

Klíčová slova anglicky

quantitative research, sensory evaluation, social construction of quality, terroir, trust of a consumer

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 24. 7. 2019 12:42, Ing. Jiří Zelený, Ph.D.

Anotace

V originále

This study focuses on an examination of the competitiveness of Czech wine regions in comparison with foreign regions considering specific products, namely wines from these regions, their prices and quality.
Zobrazeno: 5. 11. 2024 06:31