ZELENÝ, Jiří. Enogastronomie a její sociální kontext (Wine & Food Pairing and its Social Context). In předmět 3MA395 Etiketa pro manažery, Katedra podnikání, VŠE. 2018.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Enogastronomie a její sociální kontext
Name (in English) Wine & Food Pairing and its Social Context
Authors ZELENÝ, Jiří.
Edition předmět 3MA395 Etiketa pro manažery, Katedra podnikání, VŠE, 2018.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Requested lectures
Field of Study 50400 5.4 Sociology
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
Keywords (in Czech) gastronomické podniky, hovězí steak, dezerty, drůbež, ryby a mořské plody
Keywords in English beef steak, desserts, fish and seafood, gastronomic enterprises, poultry
Changed by Changed by: Ing. Jiří Zelený, Ph.D., učo 10755. Changed: 11/5/2018 13:29.
Abstract
Cílem vyžádané přednášky bylo seznámit studenty se základními principy enogastronomie a vést studenty k zamyšlení s ohledem na její společenský přesah.
Abstract (in English)
The aim of the lecture was to introduce students to the basic principles of wine & food pairing and to guide students to think about its social overlap.
PrintDisplayed: 5/7/2024 14:12