2017
How Do Prague Hotels Use Social Networks
CHALUPA, ŠtěpánZákladní údaje
Originální název
How Do Prague Hotels Use Social Networks
Autoři
Vydání
Praha, od s. 47-53, 2017
Nakladatel
Vysoká škola hotelová v Praze 8, spol. s r.o.
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
ISBN
978-80-87411-99-5
Klíčová slova anglicky
Social networks, hospitality industry, Facebook, marketing communication
Změněno: 11. 6. 2018 08:25, Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D.
Anotace
V originále
Social networks plays crucial role in marketing communication and distribution of hotel products from both perspectives, hotel‘s and customer‘s. Several research papers were focused on the impact of social media content on customer’s decision making process and hotel productivity. The goal of this paper is to describe the way hotels in Prague use social networks as a part of their marketing communication and product distribution.