D 2017

How Do Prague Hotels Use Social Networks

CHALUPA, Štěpán

Základní údaje

Originální název

How Do Prague Hotels Use Social Networks

Vydání

Praha, od s. 47-53, 2017

Nakladatel

Vysoká škola hotelová v Praze 8, spol. s r.o.

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

ISBN

978-80-87411-99-5

Klíčová slova anglicky

Social networks, hospitality industry, Facebook, marketing communication
Změněno: 11. 6. 2018 08:25, Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D.

Anotace

V originále

Social networks plays crucial role in marketing communication and distribution of hotel products from both perspectives, hotel‘s and customer‘s. Several research papers were focused on the impact of social media content on customer’s decision making process and hotel productivity. The goal of this paper is to describe the way hotels in Prague use social networks as a part of their marketing communication and product distribution.