ZIMÁKOVÁ, Blanka, Pavla BUREŠOVÁ a Lucie BARTOŠOVÁ. A COMPARATIVE STUDY SLOVACKO AND MIKULOV WINE REGIONS. In Sborník mezinárodní vědecké konference Hotelnictví, turismus a vzdělávání, 10. ročník, Praha 2018. Praha: Vysoká škola hotelová v Praze, spol. s r.o., 2018, s. 7 - 21.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název A COMPARATIVE STUDY SLOVACKO AND MIKULOV WINE REGIONS
Název česky KOMPARATIVNÍ STUDIE SLOVÁCKÉ A MIKULOVSKÉ VINAŘSKÉ PODOBLASTI
Autoři ZIMÁKOVÁ, Blanka, Pavla BUREŠOVÁ a Lucie BARTOŠOVÁ.
Vydání Praha, Sborník mezinárodní vědecké konference Hotelnictví, turismus a vzdělávání, 10. ročník, Praha 2018, od s. 7 - 21, 15 s. 2018.
Nakladatel Vysoká škola hotelová v Praze, spol. s r.o.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Klíčová slova česky oblasti, víno, vinný turismus
Klíčová slova anglicky regions, wine, wine tourism
Změnil Změnila: Ing. Blanka Zimáková, učo 4169. Změněno: 7. 11. 2018 09:14.
Anotace
The study focuses on the range of wine services which encourage visitors to come to the selected sub-regions of Moravia. The first part provides an insight into the nature of the explored sub-regions, the offer of accommodation establishments and services focused on wine tourism including wine trails, a visit to the cellars with wine tasting, local attractions and the level of services provided at the events held. The survey results include opinions of 492 visitors of wine events. The discussion compares the selected models of wine tourism at a global level to domestic wine tourism, including the production potential.
Anotace česky
Studie je zaměřena na rozsah vinařských služeb podporujících návštěvnost ve vybraných podoblastech Moravy. První část poskytuje pohled na charakter zkoumaných podoblastí, nabídku ubytovacích zařízení a služeb zaměřených na vinařský turismus zahrnující vinařské stezky, návštěvu sklepů s ochutnávkou vín, lokální atraktivity a úroveň poskytovaných služeb při pořádaných akcích. Výsledky dotazování zahrnují názory 492 návštěvníků vinařských akcí. V diskuzi jsou porovnávány vybrané modely vinařského turismu na celosvětové úrovni s tuzemským vinařským turismem, včetně produkčního potenciálu.
VytisknoutZobrazeno: 5. 7. 2024 02:34