2018
A COMPARATIVE STUDY SLOVACKO AND MIKULOV WINE REGIONS
ZIMÁKOVÁ, Blanka, Pavla BUREŠOVÁ a Lucie BARTOŠOVÁZákladní údaje
Originální název
A COMPARATIVE STUDY SLOVACKO AND MIKULOV WINE REGIONS
Název česky
KOMPARATIVNÍ STUDIE SLOVÁCKÉ A MIKULOVSKÉ VINAŘSKÉ PODOBLASTI
Autoři
ZIMÁKOVÁ, Blanka, Pavla BUREŠOVÁ a Lucie BARTOŠOVÁ
Vydání
Praha, Sborník mezinárodní vědecké konference Hotelnictví, turismus a vzdělávání, 10. ročník, Praha 2018, od s. 7 - 21, 15 s. 2018
Nakladatel
Vysoká škola hotelová v Praze, spol. s r.o.
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Klíčová slova česky
oblasti, víno, vinný turismus
Klíčová slova anglicky
regions, wine, wine tourism
Změněno: 7. 11. 2018 09:14, Ing. Blanka Zimáková
V originále
The study focuses on the range of wine services which encourage visitors to come to the selected sub-regions of Moravia. The first part provides an insight into the nature of the explored sub-regions, the offer of accommodation establishments and services focused on wine tourism including wine trails, a visit to the cellars with wine tasting, local attractions and the level of services provided at the events held. The survey results include opinions of 492 visitors of wine events. The discussion compares the selected models of wine tourism at a global level to domestic wine tourism, including the production potential.
Česky
Studie je zaměřena na rozsah vinařských služeb podporujících návštěvnost ve vybraných podoblastech Moravy. První část poskytuje pohled na charakter zkoumaných podoblastí, nabídku ubytovacích zařízení a služeb zaměřených na vinařský turismus zahrnující vinařské stezky, návštěvu sklepů s ochutnávkou vín, lokální atraktivity a úroveň poskytovaných služeb při pořádaných akcích. Výsledky dotazování zahrnují názory 492 návštěvníků vinařských akcí. V diskuzi jsou porovnávány vybrané modely vinařského turismu na celosvětové úrovni s tuzemským vinařským turismem, včetně produkčního potenciálu.