CHALUPA, Štěpán. The Impact of Online Reputation Management on Customesrs' Decision Making Process. Czech Hospitality and Tourism Papers. Praha: The Insitute od Hospitality Management in Prague, 2018, roč. 14, č. 30, s. 3-15. ISSN 1801-1535.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název The Impact of Online Reputation Management on Customesrs' Decision Making Process
Název anglicky The Impact of Online Reputation Management on Customesrs' Decision Making Process
Autoři CHALUPA, Štěpán.
Vydání Czech Hospitality and Tourism Papers, Praha, The Insitute od Hospitality Management in Prague, 2018, 1801-1535.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Klíčová slova anglicky Customer behaviour, electronic word-of-mouth, user generated content
Změnil Změnil: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D., učo 10522. Změněno: 21. 1. 2019 08:53.
VytisknoutZobrazeno: 9. 7. 2024 02:37