2019
			
	    
	
	
    Název projektu: Využití nástrojů marketingového mixu v podnicích služeb
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar a Jan MOUCHAZákladní údaje
Originální název
Název projektu: Využití nástrojů marketingového mixu v podnicích  služeb
	Autoři
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar a Jan MOUCHA
			Vydání
 2019 - 2020
			Další údaje
Jazyk
čeština
		Typ výsledku
Členství ve věd. radách, odb. grémiích, expert. komisích apod.
		Stát vydavatele
Česká republika
		Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
		Organizační jednotka
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
			Klíčová slova česky
marketing,služby, marketingový mix
		Příznaky
Recenzováno
		
				
				Změněno: 30. 1. 2019 10:50, doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.