JAKUBÍKOVÁ, Dagmar a Jan MOUCHA. Název projektu: Využití nástrojů marketingového mixu v podnicích služeb. 2019 - 2020.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Název projektu: Využití nástrojů marketingového mixu v podnicích služeb
Autoři JAKUBÍKOVÁ, Dagmar a Jan MOUCHA.
Vydání 2019 - 2020.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Členství ve věd. radách, odb. grémiích, expert. komisích apod.
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Klíčová slova česky marketing,služby, marketingový mix
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D., učo 4151. Změněno: 30. 1. 2019 10:50.
VytisknoutZobrazeno: 11. 5. 2024 06:27