CHALUPA, Štěpán a Martin PETŘÍČEK. Využití daty řízené segmentace ve výuce marketingu. Media4u Magazine. Praha: Ing. Jan Chromý, Ph.D., 2019, roč. 16, s. 23-26. ISSN 1214-9187.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Využití daty řízené segmentace ve výuce marketingu
Název česky Využití daty řízené segmentace ve výuce marketingu
Název anglicky Use of Data-Driven Segmentation in Marketing Lecturing
Autoři CHALUPA, Štěpán a Martin PETŘÍČEK.
Vydání Media4u Magazine, Praha, Ing. Jan Chromý, Ph.D. 2019, 1214-9187.
Další údaje
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Ing. Martin Petříček, Ph.D., učo 14750. Změněno: 25. 3. 2019 08:53.
VytisknoutZobrazeno: 9. 7. 2024 04:56