D 2019

Extended abstract: Attitudes of Hospitality Stakeholders towards Fishing, Fish Farming, and Fish Gastronomy in the Czech Republic

ZELENÝ, Jiří, Lucie PLZÁKOVÁ, Jan HÁN a Jan KAŠPAR

Základní údaje

Originální název

Extended abstract: Attitudes of Hospitality Stakeholders towards Fishing, Fish Farming, and Fish Gastronomy in the Czech Republic

Autoři

ZELENÝ, Jiří, Lucie PLZÁKOVÁ, Jan HÁN a Jan KAŠPAR

Vydání

1st. Sippy Downs, International Food Marketing Research Symposium at the University of Sunshine Coast, Queensland, Australia, od s. 59-63, 4 s. 2019

Nakladatel

Institute of Food Products Marketing, International Forum for Food Products Marketing Research

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50701 Cultural and economic geography

Stát vydavatele

Austrálie

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Organizační jednotka

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

Klíčová slova česky

kulturní dědictví, McDonaldizace, národní identita, tradiční pokrmy

Klíčová slova anglicky

cultural heritage, McDonaldization, national identity, traditional dishes

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno

Návaznosti

DG18P02OVV057, projekt VaV.
Změněno: 30. 10. 2021 21:29, Ing. Jiří Zelený, Ph.D.

Anotace

V originále

This paper aims to explore the hospitality stakeholders' attitudes towards fishing, fish farming, and fish gastronomy in the Czech Republic.

Česky

Tento příspěvek se zaměřuje na exploraci postojů stakeholderů k rybářství, rybníkářství a rybí gastronomii v České republice.