D
2019
Extended abstract: Attitudes of Hospitality Stakeholders towards Fishing, Fish Farming, and Fish Gastronomy in the Czech Republic
ZELENÝ, Jiří, Lucie PLZÁKOVÁ, Jan HÁN a Jan KAŠPAR
Základní údaje
Originální název
Extended abstract: Attitudes of Hospitality Stakeholders towards Fishing, Fish Farming, and Fish Gastronomy in the Czech Republic
Vydání
1st. Sippy Downs, International Food Marketing Research Symposium at the University of Sunshine Coast, Queensland, Australia, od s. 59-63, 4 s. 2019
Nakladatel
Institute of Food Products Marketing, International Forum for Food Products Marketing Research
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50701 Cultural and economic geography
Stát vydavatele
Austrálie
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Organizační jednotka
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Klíčová slova česky
kulturní dědictví, McDonaldizace, národní identita, tradiční pokrmy
Klíčová slova anglicky
cultural heritage, McDonaldization, national identity, traditional dishes
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Návaznosti
DG18P02OVV057, projekt VaV.
V originále
This paper aims to explore the hospitality stakeholders' attitudes towards fishing, fish farming, and fish gastronomy in the Czech Republic.
Česky
Tento příspěvek se zaměřuje na exploraci postojů stakeholderů k rybářství, rybníkářství a rybí gastronomii v České republice.
Zobrazeno: 5. 11. 2024 03:27