p 2019

Kvalita vína jako faktor ovlivňující jeho cenu

ZELENÝ, Jiří

Základní údaje

Originální název

Kvalita vína jako faktor ovlivňující jeho cenu

Název anglicky

Wine Quality as a Factor Affecting its Price

Autoři

Vydání

EUE10E Jakost a zpeněžování zemědělských komodit, Katedra obchodu a financí, ČZU, 2019

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Vyžádané přednášky

Obor

21101 Food and beverages

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

Klíčová slova česky

branding, distribuční náklady, marketing, obchodní náklady, produkční náklady

Klíčová slova anglicky

business costs, branding, distribution costs, marketing, production costs
Změněno: 11. 12. 2020 14:29, Ing. Jiří Zelený, Ph.D.

Anotace

V originále

Účelem přednášky bylo odůvodnit vznik price premium u vín a nastínit vazbu senzorického hodnocení kvality vín na jejich cenotvorbu.

Anglicky

The purpose of the lecture was to justify the emergence of price premium for wines and to outline the sensory evaluation of wine quality to their pricing.