2019
Kvalita vína jako faktor ovlivňující jeho cenu
ZELENÝ, JiříZákladní údaje
Originální název
Kvalita vína jako faktor ovlivňující jeho cenu
Název anglicky
Wine Quality as a Factor Affecting its Price
Autoři
Vydání
EUE10E Jakost a zpeněžování zemědělských komodit, Katedra obchodu a financí, ČZU, 2019
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Vyžádané přednášky
Obor
21101 Food and beverages
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Klíčová slova česky
branding, distribuční náklady, marketing, obchodní náklady, produkční náklady
Klíčová slova anglicky
business costs, branding, distribution costs, marketing, production costs
Změněno: 11. 12. 2020 14:29, Ing. Jiří Zelený, Ph.D.
V originále
Účelem přednášky bylo odůvodnit vznik price premium u vín a nastínit vazbu senzorického hodnocení kvality vín na jejich cenotvorbu.
Anglicky
The purpose of the lecture was to justify the emergence of price premium for wines and to outline the sensory evaluation of wine quality to their pricing.