2020
Preference konzumentů vína: focus group generace Y
ZELENÝ, Jiří, Zbyněk VINŠ a Karolina MACHÁČKOVÁZákladní údaje
Originální název
Preference konzumentů vína: focus group generace Y
Název anglicky
Wine Consumers' Preferences: Focus Group for Generation Y
Autoři
ZELENÝ, Jiří, Zbyněk VINŠ a Karolina MACHÁČKOVÁ
Vydání
2020
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Uspořádání workshopu
Obor
21101 Food and beverages
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Klíčová slova česky
habitus, kvalita, mikulovsko, VOC, znojemsko
Klíčová slova anglicky
habitus, mikulovsko, quality, VOC, znojemsko
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 30. 10. 2021 21:34, Ing. Jiří Zelený, Ph.D.
V originále
Workshop zahrnující focus group měl za cíl odkrýt preference konzumentů vína Generace Y, zjištění důvodů těchto preferencí, a to s pomocí sociologických teorií Bourdieua, Bergera a Luckmanna.
Anglicky
The focus group workshop was aimed to uncover the preferences of Generation Y wine consumers, identifying the reasons for these preferences, using the sociological theories of Bourdieu, Berger and Luckmann.