W
2020
Preference konzumentů vína: focus group generace Y
ZELENÝ, Jiří, Zbyněk VINŠ and Karolina MACHÁČKOVÁ
Basic information
Original name
Preference konzumentů vína: focus group generace Y
Name (in English)
Wine Consumers' Preferences: Focus Group for Generation Y
Other information
Type of outcome
Uspořádání workshopu
Field of Study
21101 Food and beverages
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organization unit
University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
Keywords (in Czech)
habitus, kvalita, mikulovsko, VOC, znojemsko
Keywords in English
habitus, mikulovsko, quality, VOC, znojemsko
Tags
International impact
V originále
Workshop zahrnující focus group měl za cíl odkrýt preference konzumentů vína Generace Y, zjištění důvodů těchto preferencí, a to s pomocí sociologických teorií Bourdieua, Bergera a Luckmanna.
In English
The focus group workshop was aimed to uncover the preferences of Generation Y wine consumers, identifying the reasons for these preferences, using the sociological theories of Bourdieu, Berger and Luckmann.
Displayed: 24/11/2024 02:56