W
2020
Preference konzumentů vína: focus group generace Y
ZELENÝ, Jiří, Zbyněk VINŠ a Karolina MACHÁČKOVÁ
Základní údaje
Originální název
Preference konzumentů vína: focus group generace Y
Název anglicky
Wine Consumers' Preferences: Focus Group for Generation Y
Další údaje
Typ výsledku
Uspořádání workshopu
Obor
21101 Food and beverages
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Klíčová slova česky
habitus, kvalita, mikulovsko, VOC, znojemsko
Klíčová slova anglicky
habitus, mikulovsko, quality, VOC, znojemsko
Příznaky
Mezinárodní význam
V originále
Workshop zahrnující focus group měl za cíl odkrýt preference konzumentů vína Generace Y, zjištění důvodů těchto preferencí, a to s pomocí sociologických teorií Bourdieua, Bergera a Luckmanna.
Anglicky
The focus group workshop was aimed to uncover the preferences of Generation Y wine consumers, identifying the reasons for these preferences, using the sociological theories of Bourdieu, Berger and Luckmann.
Zobrazeno: 5. 11. 2024 05:16