J 2020

Rum and its Position on the Czech Spirit Market

PROCHÁZKOVÁ, Klára a Jiří ZELENÝ

Základní údaje

Originální název

Rum and its Position on the Czech Spirit Market

Název česky

Rum a jeho pozice na českém trhu s destiláty

Autoři

PROCHÁZKOVÁ, Klára a Jiří ZELENÝ

Vydání

Czech Tourism and Hospitality Papers, Praha, The Institute of Hospitality Management in Prague, 2020, 1801-1535

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50204 Business and management

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Organizační jednotka

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

Klíčová slova anglicky

alcohol, bartenders' attitudes, consumer preferences, distillate, gender, willingness to pay

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 30. 10. 2021 21:35, Ing. Jiří Zelený, Ph.D.

Anotace

V originále

The paper aims to find out (i) what are the rum consumers' preferences, including their willingness to pay, and (ii) what are the bartenders' attitudes toward rum consumption.