J
2020
Rum and its Position on the Czech Spirit Market
PROCHÁZKOVÁ, Klára a Jiří ZELENÝ
Základní údaje
Originální název
Rum and its Position on the Czech Spirit Market
Název česky
Rum a jeho pozice na českém trhu s destiláty
Vydání
Czech Tourism and Hospitality Papers, Praha, The Institute of Hospitality Management in Prague, 2020, 1801-1535
Další údaje
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50204 Business and management
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Klíčová slova anglicky
alcohol, bartenders' attitudes, consumer preferences, distillate, gender, willingness to pay
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
V originále
The paper aims to find out (i) what are the rum consumers' preferences, including their willingness to pay, and (ii) what are the bartenders' attitudes toward rum consumption.
Zobrazeno: 26. 12. 2024 08:20