ZELENÝ, Jiří. Autentická vína v gastronomii (Authentic wines in gastronomy). In předmět 3MA395 Etiketa pro manažery, Katedra podnikání, VŠE. 2020.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Autentická vína v gastronomii
Name (in English) Authentic wines in gastronomy
Authors ZELENÝ, Jiří.
Edition předmět 3MA395 Etiketa pro manažery, Katedra podnikání, VŠE, 2020.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Requested lectures
Field of Study 21101 Food and beverages
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
Keywords (in Czech) komplexnost, konzument, niche market, oxidace
Keywords in English complexity, consumer, niche market, oxidation
Changed by Changed by: Ing. Jiří Zelený, Ph.D., učo 10755. Changed: 11/12/2020 14:27.
Abstract
Cílem vyžádané přednášky bylo poukázat na tržní potenciál autentických vín a překážky v masové penetraci trhu.
Abstract (in English)
The aim of the requested lecture was to point out the market potential of authentic wines and obstacles to mass market penetration.
PrintDisplayed: 2/7/2024 13:57