2021
Terciární vzdělávání v hotelnictví ve druhé vlně Covid-19
BUREŠOVÁ, Pavla, Květoslava ŠUSTOVÁ a Jan CHROMÝZákladní údaje
Originální název
Terciární vzdělávání v hotelnictví ve druhé vlně Covid-19
Název česky
Terciární vzdělávání v hotelnictví ve druhé vlně Covid-19
Název anglicky
Tertiary education in hospitality in the second wave of Covid-19
Autoři
BUREŠOVÁ, Pavla, Květoslava ŠUSTOVÁ a Jan CHROMÝ
Vydání
Media4u, Praha, 2021, 1214-9187
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
21101 Food and beverages
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizační jednotka
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Klíčová slova česky
Covid-19, distanční výuka, online nástroje výuky, studenti
Klíčová slova anglicky
Covid-19, distance learning, online teaching tools, students
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 15. 3. 2021 09:03, Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
V originále
Článek zkoumá online výuku na vysokých školách ve studijních programech zaměřených hotelnictví. Výstupy poskytují reálný pohled na distanční vzdělávání, online nástroje využívané ve výuce a dopady spojené s opatřeními následkem Covid-19. Výsledky šetření mohou být využity ve vzdělávacích institucích např. pro zlepšení digitálních dovedností.
Anglicky
The article examines online teaching at universities in study programs focused on the hotel industry. The outputs provide a realistic view of distance learning, online tools used in teaching and the impacts associated with Covid-19 measures. The results of the survey can be used in educational institutions, for example, to improve digital skills. The article examines online teaching at universities in study programs focused on the hotel industry. The outputs provide a realistic view of distance learning, online tools used in teaching and the impacts associated with Covid-19 measures. The results of the survey can be used in educational institutions, for example, to improve digital skills. The article examines online teaching at universities in study programs focused on the hotel industry. The outputs provide a realistic view of distance learning, online tools used in teaching and the impacts associated with Covid-19 measures. The results of the survey can be used in educational institutions, for example, to improve digital skills. The article examines online teaching at universities in study programs focused on the hotel industry. The outputs provide a realistic view of distance learning, online tools used in teaching and the impacts associated with Covid-19 measures. The results of the survey can be used in educational institutions, for example, to improve digital skills.