u
		
		2021
			
	    
Restart cestovního ruchu v České republice - základní požadavky se zaměřením na cestovní ruch, hotelnictví, gastronomii a lázeňství
	    STUDNIČKA, Petr
	
	
	
	    
	
     
 
	
	Základní údaje
	
		Originální název
		Restart cestovního ruchu v České republice - základní požadavky se zaměřením na cestovní ruch, hotelnictví, gastronomii a lázeňství
	 
		
			Název anglicky
			Restart of Tourism in the Czech Republic - Basic Requirements with a Focus on Tourism, Hospitality, Gastronomy and Spa Industry
		 
			
		
		
			Nakladatel
			Vysoká škola hotelová
		 
Další údaje
		
	
		
			Typ výsledku
			Účelové publikace
		 
	
		
			Obor
			50204 Business and management
		 
	
		
			Stát vydavatele
			Česká republika
		 
	
		
			Utajení
			není předmětem státního či obchodního tajemství
		 
	
			
				Organizační jednotka
				University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
			 
		
		
			Klíčová slova česky
			cestovní ruch, covid-19, hotelnictví, lázeňství, pandemie, restart
		 
		
			Klíčová slova anglicky
			tourism, covid-19, hospitality, spa industry, pandemic, restart
		 
			
			
				
					V originále
					Restart cestovního ruchu má dvě zásadní problémově rozdílné, leč logicky propojené a realizačně na sebe navazující části – přípravu na start a vlastní start. Start nebo restart realizace cestovního ruchu ve větším či menším územním celku vyžaduje důkladnou, promyšlenou a delší přípravu, včetně stanovení ujasněného produktu místa. V cestovním ruchu je etapa přípravy startu restartu nezbytná, určující pro budoucí úspěch, resp. jak velký úspěch bude, jak dopadne dlouhodobě konkurenční souboj místa cestovního ruchu na trhu.
				 
				
					Anglicky
					The restart of tourism has two fundamentally different problematic, but logically interconnected and implementation-related parts - preparation for the start and the actual start. The start or restart of the implementation of tourism in a larger or smaller territorial unit requires thorough, thoughtful and longer preparation, including the determination of a clarified product of the place. In tourism, the stage of preparation for the start of the restart is necessary, determining for future success, resp. how great a success it will be, how will the long-term competitive battle of the place of tourism on the market turn out.
				  
				Zobrazeno: 31. 10. 2025 13:17