STUDNIČKA, Petr. Restart cestovního ruchu v České republice - základní požadavky se zaměřením na cestovní ruch, hotelnictví, gastronomii a lázeňství. Praha: Vysoká škola hotelová, 2021, 4 s.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Restart cestovního ruchu v České republice - základní požadavky se zaměřením na cestovní ruch, hotelnictví, gastronomii a lázeňství
Název anglicky Restart of Tourism in the Czech Republic - Basic Requirements with a Focus on Tourism, Hospitality, Gastronomy and Spa Industry
Autoři STUDNIČKA, Petr.
Vydání Praha, 4 s. 2021.
Nakladatel Vysoká škola hotelová
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Účelové publikace
Obor 50204 Business and management
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Klíčová slova česky cestovní ruch, covid-19, hotelnictví, lázeňství, pandemie, restart
Klíčová slova anglicky tourism, covid-19, hospitality, spa industry, pandemic, restart
Změnil Změnil: Ing. Petr Studnička, PhD., učo 10778. Změněno: 15. 3. 2021 18:39.
Anotace
Restart cestovního ruchu má dvě zásadní problémově rozdílné, leč logicky propojené a realizačně na sebe navazující části – přípravu na start a vlastní start. Start nebo restart realizace cestovního ruchu ve větším či menším územním celku vyžaduje důkladnou, promyšlenou a delší přípravu, včetně stanovení ujasněného produktu místa. V cestovním ruchu je etapa přípravy startu restartu nezbytná, určující pro budoucí úspěch, resp. jak velký úspěch bude, jak dopadne dlouhodobě konkurenční souboj místa cestovního ruchu na trhu.
Anotace anglicky
The restart of tourism has two fundamentally different problematic, but logically interconnected and implementation-related parts - preparation for the start and the actual start. The start or restart of the implementation of tourism in a larger or smaller territorial unit requires thorough, thoughtful and longer preparation, including the determination of a clarified product of the place. In tourism, the stage of preparation for the start of the restart is necessary, determining for future success, resp. how great a success it will be, how will the long-term competitive battle of the place of tourism on the market turn out.
VytisknoutZobrazeno: 18. 5. 2024 08:17