k 2021

Conference presentation: Expectations vs. Perceptions: The Role of Consumers' Senses in Composing of USP for PDO Wines

ZELENÝ, Jiří

Základní údaje

Originální název

Conference presentation: Expectations vs. Perceptions: The Role of Consumers' Senses in Composing of USP for PDO Wines

Autoři

Vydání

ICMarktech'21 – International Conference on Marketing and Technologies, 2021

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50701 Cultural and economic geography

Stát vydavatele

Španělsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Organizační jednotka

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

Klíčová slova anglicky

Czech Republic, qualitative research, sensory evaluation, terroir, VOC wines, willingness to pay

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno

Návaznosti

DG18P02OVV067, projekt VaV.
Změněno: 8. 12. 2021 00:36, Ing. Jiří Zelený, Ph.D.

Anotace

V originále

The Unique Selling Proposition (USP) as a major distinctive feature has been studied in various marketing researches. Our study uses sensory evaluation, a method introduced in many studies employing neuromarketing, to uncommonly examine the USP.