2022
Expectations versus Perceptions: The Role of Consumers’ Senses in Composing of USP for PDO Wines
ZELENÝ, Jiří, Karolina MACHÁČKOVÁ, Jan HÁN a Michal LOŠŤÁKZákladní údaje
Originální název
Expectations versus Perceptions: The Role of Consumers’ Senses in Composing of USP for PDO Wines
Autoři
ZELENÝ, Jiří, Karolina MACHÁČKOVÁ, Jan HÁN a Michal LOŠŤÁK
Vydání
Singapore, Marketing and Smart Technologies, od s. 395-406, 12 s. Smart Innovation, Systems and Technologies, vol 279, 2022
Nakladatel
SpringerLink
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
21101 Food and beverages
Stát vydavatele
Singapur
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Odkazy
Organizační jednotka
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
ISBN
978-981-16-9267-3
UT WoS
WOS:00078711960
Klíčová slova anglicky
Czech Republic, qualitative research, sensory evaluation, terroir, VOC wines, willingness to pay
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Návaznosti
DG18P02OVV067, projekt VaV.
Změněno: 29. 5. 2022 20:19, Ing. Jiří Zelený, Ph.D.
Anotace
V originále
The unique selling proposition (USP) as a major distinctive feature has been studied in various marketing researches. Our study uses sensory evaluation, a method introduced in many studies employing neuromarketing, to uncommonly examine the USP.