C 2022

Expectations versus Perceptions: The Role of Consumers’ Senses in Composing of USP for PDO Wines

ZELENÝ, Jiří, Karolina MACHÁČKOVÁ, Jan HÁN a Michal LOŠŤÁK

Základní údaje

Originální název

Expectations versus Perceptions: The Role of Consumers’ Senses in Composing of USP for PDO Wines

Autoři

ZELENÝ, Jiří, Karolina MACHÁČKOVÁ, Jan HÁN a Michal LOŠŤÁK

Vydání

Singapore, Marketing and Smart Technologies, od s. 395-406, 12 s. Smart Innovation, Systems and Technologies, vol 279, 2022

Nakladatel

SpringerLink

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

21101 Food and beverages

Stát vydavatele

Singapur

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Odkazy

Organizační jednotka

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

ISBN

978-981-16-9267-3

UT WoS

WOS:00078711960

Klíčová slova anglicky

Czech Republic, qualitative research, sensory evaluation, terroir, VOC wines, willingness to pay

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno

Návaznosti

DG18P02OVV067, projekt VaV.
Změněno: 29. 5. 2022 20:19, Ing. Jiří Zelený, Ph.D.

Anotace

V originále

The unique selling proposition (USP) as a major distinctive feature has been studied in various marketing researches. Our study uses sensory evaluation, a method introduced in many studies employing neuromarketing, to uncommonly examine the USP.