C
2022
Expectations versus Perceptions: The Role of Consumers’ Senses in Composing of USP for PDO Wines
ZELENÝ, Jiří, Karolina MACHÁČKOVÁ, Jan HÁN a Michal LOŠŤÁK
Základní údaje
Originální název
Expectations versus Perceptions: The Role of Consumers’ Senses in Composing of USP for PDO Wines
Vydání
Singapore, Marketing and Smart Technologies, od s. 395-406, 12 s. Smart Innovation, Systems and Technologies, vol 279, 2022
Další údaje
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
21101 Food and beverages
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Organizační jednotka
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Klíčová slova anglicky
Czech Republic, qualitative research, sensory evaluation, terroir, VOC wines, willingness to pay
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Návaznosti
DG18P02OVV067, projekt VaV.
V originále
The unique selling proposition (USP) as a major distinctive feature has been studied in various marketing researches. Our study uses sensory evaluation, a method introduced in many studies employing neuromarketing, to uncommonly examine the USP.
Zobrazeno: 24. 11. 2024 05:21