B 2021

Mezinárodní marketing

MACHKOVÁ, Hana a Martin MACHEK

Základní údaje

Originální název

Mezinárodní marketing

Název česky

Mezinárodní marketing

Název anglicky

International Marketing

Autoři

MACHKOVÁ, Hana a Martin MACHEK

Vydání

5. vyd. Praha, 208 s. 2021

Nakladatel

Grada Publishing, a.s.

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

ISBN

978-80-271-3006-1

Klíčová slova česky

marketing, marketingový výzkum, mezinárodní trhy, značková strategie, výrobková politika, cenová politika, komunikace,

Klíčová slova anglicky

marketing, marketing research, international markets, brand strategy, product policy, price policy, communication
Změněno: 1. 7. 2022 22:28, JUDr. Ing. Miroslav Okrouhlý, M.Sc.