2022
Conference presentation: Profiling Wine Consumers and Tourists by Cultural Capital and Willingness to Pay: The Case of PDO Wines
ZELENÝ, JiříZákladní údaje
Originální název
Conference presentation: Profiling Wine Consumers and Tourists by Cultural Capital and Willingness to Pay: The Case of PDO Wines
Autoři
Vydání
International Food Marketing Research Symposium 2022, 2022
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50202 Applied Economics, Econometrics
Stát vydavatele
Spojené státy
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizační jednotka
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Klíčová slova anglicky
Cluster Analysis, Czech Republic, Grounded Theory, Qualitative Methodology, VOC
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Návaznosti
DG18P02OVV067, projekt VaV.
Změněno: 10. 7. 2022 02:44, Ing. Jiří Zelený, Ph.D.
Anotace
V originále
This study aimed to identify clusters of PDO wine consumers in an innovative way that includes cultural capital (CC) as one of the clustering factors.