k 2022

Conference presentation: Profiling Wine Consumers and Tourists by Cultural Capital and Willingness to Pay: The Case of PDO Wines

ZELENÝ, Jiří

Základní údaje

Originální název

Conference presentation: Profiling Wine Consumers and Tourists by Cultural Capital and Willingness to Pay: The Case of PDO Wines

Autoři

Vydání

International Food Marketing Research Symposium 2022, 2022

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50202 Applied Economics, Econometrics

Stát vydavatele

Spojené státy

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Organizační jednotka

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

Klíčová slova anglicky

Cluster Analysis, Czech Republic, Grounded Theory, Qualitative Methodology, VOC

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno

Návaznosti

DG18P02OVV067, projekt VaV.
Změněno: 10. 7. 2022 02:44, Ing. Jiří Zelený, Ph.D.

Anotace

V originále

This study aimed to identify clusters of PDO wine consumers in an innovative way that includes cultural capital (CC) as one of the clustering factors.