2022
Conference presentation: Changing Purchase Intentions towards Bread and Pastry Products as an Example of Ephemeral Aroma-Marketing
ZELENÝ, JiříZákladní údaje
Originální název
Conference presentation: Changing Purchase Intentions towards Bread and Pastry Products as an Example of Ephemeral Aroma-Marketing
Autoři
Vydání
ICMarktech'22 – International Conference on Marketing and Technologies, 2022
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
21101 Food and beverages
Stát vydavatele
Španělsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizační jednotka
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Klíčová slova anglicky
Consumer Science, Cooking Technology, Multisensory Marketing, Neuro-sensory Aspects, Regional Production, Sensory Evaluation
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Návaznosti
DG18P02OVV067, projekt VaV.
Změněno: 5. 12. 2022 19:57, Ing. Jiří Zelený, Ph.D.
Anotace
V originále
This paper demonstrates that the typical digital phenomenon of ephem- eral marketing can also appear in the case of food when triggering multiple senses, such as smell and taste.