k 2022

Conference presentation: Changing Purchase Intentions towards Bread and Pastry Products as an Example of Ephemeral Aroma-Marketing

ZELENÝ, Jiří

Základní údaje

Originální název

Conference presentation: Changing Purchase Intentions towards Bread and Pastry Products as an Example of Ephemeral Aroma-Marketing

Autoři

Vydání

ICMarktech'22 – International Conference on Marketing and Technologies, 2022

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

21101 Food and beverages

Stát vydavatele

Španělsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Organizační jednotka

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

Klíčová slova anglicky

Consumer Science, Cooking Technology, Multisensory Marketing, Neuro-sensory Aspects, Regional Production, Sensory Evaluation

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno

Návaznosti

DG18P02OVV067, projekt VaV.
Změněno: 5. 12. 2022 19:57, Ing. Jiří Zelený, Ph.D.

Anotace

V originále

This paper demonstrates that the typical digital phenomenon of ephem- eral marketing can also appear in the case of food when triggering multiple senses, such as smell and taste.